از دیجی کالا با تخفیف خرید کنید!

خرید ۴۱ مدل شلوار جین مردانه تا ۶۴% تخفیف [ در دیجی کالا ] قیمت ارزان

  • حسین مهدوی
  • ۶ مرداد ۱۳۹۸
  • محصولات تخفیف دار
  • ۰

یک شلوار جین مردانه مناسب و جذاب چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب یک شلوار مناسب برای مردان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا پایه و اساس تیپ آنها را شکل می دهد. صرف نظر از نوع لباسی که با شلوار به کار برده می شود، قد شلوار مساله ی بسیار مهم تری خواهد بود زیرا این موضوع باعث می شود که قد شما بلند تر یا کوتاه تر از آنچه واقعیت شما را تشکیل می دهد به نظر برسد. انواع مختلفی از شلوارها با جنس های متنوع وجود دارد. ما در این مقاله به بررسی جنبه های مهم خرید یک شلوار جین مردانه مناسب می پردازیم.

شلوار جین مردانه مناسب برای افرادی با اندام لاغر

شلوارهای جین راسته و نسبتا جذب (نباید خیلی تنگ باشد) بهترین انتخاب برای این افراد خواهد بود. البته این مدل شلوارها چندان راحت نبوده و استایلی کژوال محسوب می شود. اما این انتخاب باعث می شود که پاهای شما کمی پر تر به نظر برسد. نکته ی بعدی برای افراد لاغر اندام این است که شلوار جین مردانه با جیب های بزرگ پاهای آنها را حجیم تر نشان می دهد.

شلوار جین مردانه مناسب برای افرادی با اندام پر

شلوار جین باید به گونه ای انتخاب شود که کاملا صاف و بدون چین خوردگی و کاملا اندازه و فیت باشد. افرادی با اندام پر و یا چاق باید دقت کنند که این شلوارها در قسمت ران برایشان چاق نباشد زیرا باعث ایجاد چین خوردگی در قسمت پایین زانوها می شود. برای چنین افرادی شلوارهای جین راسته بهترین انتخاب خواهد بود  زیرا باعث یک دست دیده شدن همه ی قسمت های پا می شود و ران های درشت برجسته نخواهند بود.

نکات مهم در خرید شلوار جین مردانه

در هنگام پرو شلوار جین مردانه کشی دقت کنید که سایز شلوار را یک شماره کوچک تر از اندازه ی استاندارد خود انتخاب کنید.

برای شلوارهای جین مردانه بهتر است قد شلوار به گونه ای باشد که کاملا ساق کفش را بپوشاند.

بهتر است هرگز از کفش های رسمی و براق در زیر شلوار جین مردانه استفاده نکنید. در عوض برای حفظ ظاهر کژوال خود از کفش های کالج (رنگ مشکی برای این استایل بسیار جذاب است) و آل استار و یا نیم بوت های مردانه استفاده کنید.

سایز شلوار جین برندهای متنوع با یکدیگر متفاوت است. پس بهتر است پیش از سفارش شلوار به صورت آنلاین از فیت بودن شلوار برندی که می خواهید سفارش دهید اطمینان داشته باشید.

اگر می خواهید ظاهر خود را با استفاده از شلوار جین کمی رسمی کنید بهتر است از جین هایی به رنگ تیره و بدون طرح خاصی استفاده کنید.

اگر اندام شما نسبتا متناسب نیست پیشنهاد می کنیم که پوشیدن شلوارهای جین طرح دار را فراموش کنید. زیرا باعث می شود تمرکز افراد روی نقاطی از بدن که خوشایند شما نیست بیشتر شود.

Pay with a card or cash

پرداخت امن توسط کارتهای شتاب

کلیه پرداخت های آنلاین در سایت "کادو چی بخرم" توسط سامانه شاپرک و از طریق درگاه بانک ملت صورت می گیرد. با خیال آسوده و با امنیت کامل سفارش خود را پرداخت نمایید.

Free shipping

ارسال سریع به تمام نقاط ایران

در هر نقطه از ایران که باشید هدیه مورد نظرتان را درب منزل تحویل میدهیم. با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزلتان سفارش دهید و عزیزان خود را سورپرایز کنید.

Purchase Protected

تضمین کیفیت و اورجینال بودن

تمامی هدایای ارسالی توسط فروشگاه "کادو چی بخرم" کاملا باکیفیت بوده و ما بعلت ماهیت هدیه بودن کالاها سعی کرده ایم مجموعه ای از باکیفیت ترین کالاها را جهت ارائه کادو انتخاب نماییم.

Free shipping

ارسال سریع به تمام نقاط ایران

در هر نقطه از ایران که باشید هدیه مورد نظرتان را درب منزل تحویل میدهیم. با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزلتان سفارش دهید و عزیزان خود را سورپرایز کنید.