از دیجی کالا با تخفیف خرید کنید!

خرید ۳۹ مدل شلوار پارچه ای مردانه تا ۵۸% تخفیف در دیجی کالا

  • حسین مهدوی
  • ۲ مرداد ۱۳۹۸
  • محصولات تخفیف دار
  • ۰

در هنگام خرید شلوار پارچه ای مردانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خانم ها در انتخاب لباس و استایلشان تنوع بسیاری دارند و بدون محدودیت خاصی می توانند از انواع پیراهن، دامن، شلوار و … استفاده کنند. اما برای آقایان در اکثر مواقع انتخابی به جز شلوار وجود ندارد! پوشیدن کت های جذاب، ژاکت های رنگی، پیراهن های خوش دوخت و … بدون پوشیدن یک شلوار مناسب، کاری تقریبا بیهوده است. بنابراین بهتر است هر مردی با دانستن نکات مربوط به ایجاد یک استایل مناسب با شلوار آشنایی داشته باشد تا بتواند با ست کردن المان های خاص و لباس های دیگر در ترکیب بندی استایل خود تنوع ایجاد کند. انواع مختلفی از شلوارهای مردانه اعم از شلوار جین، شلوار پارچه ای ، شلوار کتان و … وجود دارد که در این مقاله ما به نکات مهم در هنگام خرید شلوار پارچه ای مردانه می پردازیم.

نکات مهم در هنگام خرید شلوار پارچه ای مردانه:

در هنگام پرو شلوار پارچه ای مردانه باید توجه شود که کمر شلوار بالای استخوان لگن و دقیقا در زیر ناف قرار بگیرد. شاید انتخاب این شلوارها سخت تر از سایر انواع آن باشد بنابراین بهتر است در هنگام خرید دقت لازم را به خرج دهید.

در هنگام خرید شلوار پارچه ای مردانه حتما باید به سایز شلوار توجه کرد. شلوارهای گشاد ظاهر زیبایی را ایجاد نمی کنند، از طرف دیگر شلوارهای بسیار تنگ نیز چندان مناسب نخواهند بود.

موضوع مهم بعدی سایز قد شلوار می باشد. بعضی از افراد تمایل دارند که بلندی شلوار روی کفششان کاملا افتاده باشد و برخی دیگر نیز ترجیح می دهند که شلوار زیادی بلند نباشد و فقط تا روی ساق کفششان قرار بگیرد.

انتخاب پارچه ی شلوار موضوع مهم دیگر است. برخی از پارچه ها در اثر استفاده ی طولانی مدت شکل و ظاهر اولیه ی خود را از دست می دهند. اگر چاق یا کوتاه قد هستید باید در هنگام پرو شلوار مردانه دقت لازم را به خرج دهید و کفشی که می خواهید زیر این شلوار ست کنید را حتما به پا داشته باشید.

اگر شلواری که تهییه کرده اید دارای پل کمربند باشد، دقت کنید که هیچگاه آن را بدون کمربند نپوشید. زیرا شلوار پارچه ای مردانه بدون کمر بند اصلا جالب و زیبا نیست.

شلوارهای پیلی دار نسبت به شلوارهای ساده و بدون پیلی در هنگام پوشیدن و انجام کار راحت تر هستند. شلوارهای فاقد چین نسبت به شلوارهای چین دار رسمی تر بوده و وجود چین بر روی کمر کمی فرد را چاق تر نشان می دهد.

شلوار باید متناسب با سایز شما باشد. اگر شلوارتان علی رغم گران قیمت بودن آن برای شما فیت نباشد مطمئنا ظاهری نا آراسته برای شما ایجاد می کند و برایتان خوشایند نخواهد بود.

Pay with a card or cash

پرداخت امن توسط کارتهای شتاب

کلیه پرداخت های آنلاین در سایت "کادو چی بخرم" توسط سامانه شاپرک و از طریق درگاه بانک ملت صورت می گیرد. با خیال آسوده و با امنیت کامل سفارش خود را پرداخت نمایید.

Free shipping

ارسال سریع به تمام نقاط ایران

در هر نقطه از ایران که باشید هدیه مورد نظرتان را درب منزل تحویل میدهیم. با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزلتان سفارش دهید و عزیزان خود را سورپرایز کنید.

Purchase Protected

تضمین کیفیت و اورجینال بودن

تمامی هدایای ارسالی توسط فروشگاه "کادو چی بخرم" کاملا باکیفیت بوده و ما بعلت ماهیت هدیه بودن کالاها سعی کرده ایم مجموعه ای از باکیفیت ترین کالاها را جهت ارائه کادو انتخاب نماییم.

Free shipping

ارسال سریع به تمام نقاط ایران

در هر نقطه از ایران که باشید هدیه مورد نظرتان را درب منزل تحویل میدهیم. با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزلتان سفارش دهید و عزیزان خود را سورپرایز کنید.