از دیجی کالا با تخفیف خرید کنید!

خرید ۳۹ مدل تیشرت آستین کوتاه تا ۶۰% تخفیف در دیجی کالا

  • حسین مهدوی
  • ۱ مرداد ۱۳۹۸
  • محصولات تخفیف دار
  • ۰

تیشرت آستین کوتاه از جمله تن پوش هایی است که بسیار بین مردان و زنان محبوبیت دارد. این لباس برای جنسیت خاصی طراحی نشده و دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. تنوع رنگ های بسیاری در تی شرت آستین کوتاه وجود و برندهای متنوعی از آن در بازار پیدا می شود. علاوه بر این ها گاهی شرکت ها و کسب و کارهای مختلف از این تن پوش به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده و آرم خاصی را روی آن چاپ می کنند و تقریبا هیچ تیم ورزشی وجود ندارد که در اردوهای خود از تی شرت آستین کوتاه استفاده نکنند.

درباره ی تی شرت آستین کوتاه

تیشرت آستین کوتاه  لباسی راحت است و در دسته بندی لباس های کژوال قرار می گیرد. به راحتی با لباس ها و استایل های مختلف ست می شود و اگر کسی کمی با پالت رنگ ها آشنایی داشته باشد می تواند استایلی جذاب و فوق العاده را با تی شرت ایجاد کند. یکی از ویژگی های طلایی تی شرت ها این است که فارغ از جنسیت و کودک یا بزرگسال بودن افراد ، سن شما را به طرز چشم گیری پایین می آورد و ظاهری اسپرت به شما می بخشد. دنیای تی شرت ها این قابلیت را دارد که گروه های مختلف سنی را به خود جذب کند و می تواند یک ظاهر فانتزی ایجاد کند. هنگام انتخاب تی شرت به عنوان بخشی از استایل خود همیشه باید یک سری نکات شامل فیت بودن تی شرت، رنگ تی شرت، نوع پارچه ی آن، ترکیب ظاهر و استایل و کاربرد آن و … را به خاطر بسپاریم. در بخش بعدی به این موارد می پردازیم.

در هنگام انتخاب یک تیشرت آستین کوتاه به چه مواردی باید توجه کنیم؟

فیت بودن تی شرت: اگر می خواهید یک تی شرت کاملا در بدن شما فیت باشد باید توجه کنید که سر شانه های آن کاملا بر سر شانه هایتان منطبق باشد، بازوهایتان را کاملا در بر بگیرد و آستین های آن تا آرنج بلند نباشند. قد تی شرت باید به گونه ای باشد که از استخوان لگن بلند تر نشود و در عین حال خیلی کوتاه هم نباشد.

انتخاب یک رنگ مناسب: انتخاب رنگ تی شرت براساس رنگ پوست و سایر المان های استایل شما انتخاب می شود. مثلا تی شرت با رنگ سفید مکمل همه ی پوست ها به حساب می آید یا انتخاب رنگ مشکی با اکثر تیپ ها به راحتی ست می شود. اگر قدری باهوش و خوش قریحه باشید به سادگی می توانید یک رنگ هماهنگ و سازگار با شرایطتان انتخاب کنید.

نوع پارچه ی مناسب: معمولا تی شرت هایی که در ترکیب پارچه ی آنها به صورت ۱۰۰ درصد از پنبه استفاده شده است انتخاب های مناسبی هستند. حتی اگر پنبه با یک درصد مشخص نیز در ترکیبات آن باشد مناسب است مثلا پارچه ی تی شرت هایی که از ترکیب پنبه و الاستن در آن استفاده شده باشد به فرم بخشی تی شرت بسیار کمک می کند.

ظاهر و استایل: در این مورد حتما به یقه ی تی شرت توجه کنید و بررسی کنید آیا  تیشرت را در زیر لباس خاصی می خواهید بپوشید یا به صورت تکی آنگاه با توجه به فرم استایلتان (شانه های افتاده یا گردن های بلند و …) نوع یقه ی تی شرت خود را انتخاب نمایید.

Pay with a card or cash

پرداخت امن توسط کارتهای شتاب

کلیه پرداخت های آنلاین در سایت "کادو چی بخرم" توسط سامانه شاپرک و از طریق درگاه بانک ملت صورت می گیرد. با خیال آسوده و با امنیت کامل سفارش خود را پرداخت نمایید.

Free shipping

ارسال سریع به تمام نقاط ایران

در هر نقطه از ایران که باشید هدیه مورد نظرتان را درب منزل تحویل میدهیم. با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزلتان سفارش دهید و عزیزان خود را سورپرایز کنید.

Purchase Protected

تضمین کیفیت و اورجینال بودن

تمامی هدایای ارسالی توسط فروشگاه "کادو چی بخرم" کاملا باکیفیت بوده و ما بعلت ماهیت هدیه بودن کالاها سعی کرده ایم مجموعه ای از باکیفیت ترین کالاها را جهت ارائه کادو انتخاب نماییم.

Free shipping

ارسال سریع به تمام نقاط ایران

در هر نقطه از ایران که باشید هدیه مورد نظرتان را درب منزل تحویل میدهیم. با خیال راحت و بدون خارج شدن از منزلتان سفارش دهید و عزیزان خود را سورپرایز کنید.